فرمولاسیون شامپو کارواش

دسته‌بندی نشده 25 ژوئن 2021
فرمولاسیون شامپو کارواش

فرمولاسیون شامپو کارواش موجب شکل گیری محصولی شده است که امروزه کاربرد زیادی در بین مردم دارد .

اگر مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید اکثر علاقه مندان به ماشین ، به شما خواهند گفت که چه اهمیتی در این فرمولاسیون نهفته . عموما تمام افرادی که در زمینه مراقبت از خودرو اطلاعات کافی دارند ، از این ماجرا آگاه اند که شستشوی مرتب ماشین و اهمیت به نظافت آن جزو ضروریات ابتدایی رسیدگی به ماشین است . پس پیشنهاد می کنیم از اینجا به بعد مطلب را با دقت بیشتری بخوانید چون قرار است مطالب جالبی دستگیرتان شود . با ما همراه باشید تا از شوینده ای که صرفا جهت شستشوی تخصصی ماشین ها ساخته شده حرف بزنیم .

در ادامه می پردازیم به :

  1. شامپو کارواش چیست ؟
  2. شامپو کارواش دقیقا چه کاربردی دارد ؟
  3. انواع شامپو های کارواش
  4. یک شامپوی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟
  5. نکته هایی در مورد استفاده از محصول
  6. شامپو کارواش برای شستن چه چیزهایی به کار می رود ؟
  7. چگونه شامپو کارواش بسازیم
  8. ویژگی های یک فرمولاسیون خوب

شامپو کارواش چیست ؟

شامپو کارواش چیست

زمانی که شما قصد شستن ماشین خود را دارید ، اولین کاری که باید بکنید پیدا کردن یک شوینده مناسب است . همان طور که می دانید مواد شوینده با کیفیت و مرغوب ، به میزان بی شماری در فروشگاه ها یافت می شوند . اما باید به این موضوع دقت کنید که هر کدام از این مواد مصارف و کاربرد خاص خود را دارند . برای مثال هرچند که یک مایع دستشویی خوب و با کیفیت باشد شما نمی توانید از آن جهت شستشوی خودرو استفاده کنید . برای تمیز کردن ماشین نمی شود به شوینده ای که با هدف شستن ظروف خانه یا لباس ها تولید شده اکتفا کرد . به همین دلیل متخصصین تولید مواد شوینده فرمولاسیونی با قدرت بالا تر و اثر پاک کنندگی بیشتر را برای این منظور در نظر گرفته اند . در بخش بعدی موضوع به کارایی و میزان توانایی این محصول اشاره می کنیم .

شامپو کارواش دقیقا چه کاربردی دارد ؟

برای تمیزی بیشتر و پایدار تر اتومبیل خودرو ،  بهتر است حین شستشو از این محصول استفاده کنید . هدف از این کار در درجه اول زیبایی و درخشش خودرو است . موضوعی که معمولا جوان تر ها اهمیت بیشتری به آن می دهند . همان طور که می دانید سالیانه هزینه های زیادی صرف زیبایی خودرو می شود . فرمولاسیون شامپو کارواش با آگاهی نسبت به این موضوع شکل گرفته تا زیبایی خودرو حفظ شود . جدا از این موضوع گرد و خاک ها ، شیره درخت ها ، فضولات پرندگان و سایر کثیفی های این چنینی در دراز مدت اثرات مخربی دارند . استفاده از صابون شستشوی ماشین به صورت منظم ، می تواند عمر کارایی رنگ اتومبیل را نسبتا طولانی تر نماید . از بین رفتن رنگ خودرو مسئله ای است که به نوع ماشین و جوان یا پیر بودن راننده ربطی ندارد و برای همه حائز اهمیت می باشد . ضمنا اگر قصد واکس زدن خودرو را هم داشته باشید حتما باید به تمیز بودن سطح آن توجه کنید .

انواع شامپوهای کارواش

انواع کارواش

تصمیم داریم از انواع شامپو های کارواش به سه نوع آن اشاره کنیم .

  1. شامپو های معمولی 
  2. شامپو کارواش نانو
  3. شامپو کارواش تاچ لس

شامپوهای معمولی

دسته اول از لیست ما ، شامپوهای مورد استفاده اکثر کارواش ها می باشند . همان طور که گفتیم به نسبت سایر شوینده هایی که برای مثال جهت شستن ظروف استفاده می کنیم قدرت بیشتری دارند و شوینده عمده رایج در کارواش ها هستند .

شامپو کارواش نانو

شامپو کارواش نانو در کنار قدرت بالای پاک کنندگی ، از قابلیت های بالایی برخوردار است .

اول از همه به این موضوع اشاره کنیم که غلظت بسیار زیادی دارد . غلظت بالا معمولا در مواد شوینده جزو ملاک های اولیه است . به نسبت شامپو های مورد استفاده در کارواش ph کمتری دارد . اصولا این امر به دلیل جلوگیری از آسیب رسانی محصول به بدنه اتومبیل صورت گرفته است . معمولا میزان  ph  در بین شوینده های معمولی رقمی حدود 9/5 تا 10/5 می باشد . ولی در شامپو کارواش نانو این رقم متفاوت است و آزمایش ph شامپو نانو عددی حدود 8 تا 8/5 را نشان می دهد .

این مایع پس از استفاده آثاری بر جای می گذارد که مشابه کاربرد واکس کردن ماشین است . یعنی می توان قدرت از بین بردن خط و خش های سطحی از روی بدنه خودرو را به قابلیت های آن اضافه کرد . یکی دیگر از توانایی های این محصول نانو ویژگی آب گریز بودن یا اصطلاحا خاصیت هیدروفوبیکی آن است. فرمولاسیون نانو به دلیل آب گریز بودن ، باعث تغییر شکل قطره های آب به حالت کروی و سر خوردن آنها به سمت پایین می شود .این به آن معناست که سبب جلوگیری از تجمع قطرات آب بر روی بدنه می شود . پس نتیجتا ماشین شما مدت زمان بیشتری تمیز می ماند .

شامپو کارواش تاچ لس

این  محصول نو ظهور همان طور که از اسم آن پیداست برای شستن خودرو نیازی به کمک دست ندارد . شامپویی که آن را براشلس ( به معنای بدون دخالت برس ) نیز می نامند طوری طراحی شده که جز شستشوی بدنه ، برای تمیز کردن موتور خودرو هم قابل استفاده باشد . قدرت پاک کنندگی بسیار بالا ، قابلیت استفاده برای ماشین های سنگین و ایجاد یک لایه محافظتی در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید از دیگر مزیت های آن است . برای شستشو اتومبیل با شوینده نانو تاچلس نیاز کمتری به استفاده از آب خواهید داشت زیرا در این روش نیازی به خیس کردن ماشین ، پیش از کف پاشی وجود ندارد . شامپو کارواش تاچ لس خاصیت ضد گرد و غبار و ضد آب بودن را به ماشین شما هدیه می دهد که سبب می شود مدت زمان بیشتری تمیز بماند . 

یک شامپوی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

شامپو  خوب کارواش

حال می خواهیم چند مورد از ویژگی های یک شامپو کارواش با کیفیت را بیان کنیم .

  • محصول باید پایداری بالا و عملکردی مطلوب داشته باشد 
  • برخوردار بودن از ظاهری مناسب
  • قدرت کف کنندگی بالا
  • غلظت زیاد شامپو 
  • داشتن رنگ و عطر خوب 
  •  قیمت منطقی و متناسب با میزان کیفیت و کارایی

نکته هایی در مورد استفاده از محصول

اگر به تمیزی ماشین اهمیت زیادی می دهید و مایل هستید که از شستشوی آن بهترین و بیشترین میزان نتیجه را دریافت کنید به نکات زیر توجه کنید .

  • بهتر است بجای کارواش های برقی و اتوماتیک پشت پمپ بنزین ها ، برای شستن اتومبیل از افراد ماهر و با تجربه کمک بخواهید .
  • لطفا به این موضوع دقت کنید که نباید مواد فرمولاسیون شوینده نانو بیشتر از 20 دقیقه بر روی بدنه ماشین بمانند .
  • توصیه می شود با توجه به قدرت این محصول درهنگام شستشوی خودرو با شامپو کارواش ، از عینک محافظ و دستکش     استفاده نمایید .
  • هر گونه تماس صابون شستشوی ماشین با چشم ها و پوست می تواند مضر و زیانبار باشد .

شامپو کارواش برای شستن چه چیزهایی به کار می رود ؟

توانایی بالای شستشو در شامپو کارواش به کاربران این امکان را داده که گزینه های زیادی برای انتخاب در این زمینه داشته باشند . خودرو های معمولی ، ماشین های سنگین مثل تریلر ، وسایل نقلیه آبی مانند جت اسکی و قایق و سایر وسایل نقلیه این چنینی جزو مواردی هستند که می توان برای شستن آنها از شامپو کارواش کمک گرفت .

چگونه شامپو کارواش بسازیم

فرمولاسیون شامپو کارواش

همانطور که همه ما میدانیم برای ساخت هر ماده‌ای در جهان شما نیاز به یکسری مواد اولیه و  دستورالعمل دارید که در علم شیمی به این دستورالعمل فرمولاسیون گفته می‌شود در مورد شامپو کارواش هم این موضوع صدق میکند .  برای تولید شامپو کارواش شما نیاز به یک فرمولاسیون با کیفیت دارید تا بتوانید با استفاده از این فرمولاسیون  محصولی تولید کنید  که دارای قیمت مناسب و کیفیت معقول باشد حتماً اگر شما یک تولید کننده شامپو کارواش  می خواهید باشید باید دقت کنید که برای به دست آوردن سهم بیشتر بازار شما نیاز به یک محصول  با کیفیت و با قیمت مناسب دارید پس در حقیقت فرمولاسیون  می‌تواند مهمترین بخش تولیدی شما باشد

 ویژگیهای یک فرمولاسیون شامپو کارواش خوب

مهمتر از یک فرمولاسیون با کیفیت پیدا کردن تیم متخصص در حوزه فرمولاسیون است هر چقدر که یک تیم دارای تجربه و تخصص بیشتری باشد قاعدتاً فرمولاسیون ارائه شده توسط این تیم یک فرمولاسیون با کیفیت می باشد که شما می توانید  از این فرمولاسیون در تولید انبوه استفاده کنید

حتماً توجه داشته باشید  لزوماً قیمت فرمولاسیون به کیفیت آن مربوط نیست و در برخی موارد  برخی افراد سودجو فرمولاسیون های منسوخ شده و بی کیفیت را با قیمتهای بسیار بالا به فروش می رسانند در حالیکه شما می توانید با کمی جستجوی بیشتر فرمولاسیون هایی را تهیه کنید که در کنار کیفیت بسیار مناسب قیمت  بسیار مناسبی نیز داشته باشند  پس پایین بودن و یا بالا بودن قیمت تاثیری در  کیفیت فرمولاسیون ندارند

فروشنده شوید

فروشنده شوید

میتونید با قرار دادن فرمولاسیون هاتون در فرمولاسیوون برتر به درآمد مطلوبی برسید و به راحتی در خانه درامد کسب کنید